Ekspresowa dostawa fast foodów i dań gotowych to przyjęty na rynku standard. Czas dostawy to zaledwie 30 minut. Dzięki temu klient końcowy otrzymuje jedzenie tak ciepłe, jakby zamawiał je bezpośrednio w restauracji. Głównymi zaletami są szybkość i bezpieczna obsługa przesyłki.
Fast food musi bardzo szybko dotrzeć do klientów. Taka dostawa jest jednak wymagająca logistycznie i wymaga bezbłędnie zarządzanych procesów logistycznych. Przekonała się o tym sieć fast foodów KFC, która po roku własnej dostawy wolała rozpocząć współpracę z nami. Po programie pilotażowym w Pilźnie wzajemną współpracę przenieśliśmy również do innych czeskich miast.
Przesyłki dostarczane są w odstępach czasowych lub slotach. Ich długość zaczyna się od 30 minut. Głównym celem jest komfort dla klienta końcowego.
Ponieważ stale gromadzimy dane o natężeniu ruchu, kładziemy maksymalny nacisk na ich bezpieczeństwo. Standardem jest szyfrowanie danych podczas transmisji.
Optymalizujemy trasy dla szybszej i bardziej opłacalnej dostawy. Możemy maksymalnie wykorzystać naszą flotę, dzięki czemu dostawa jest również zrównoważona.
Stosujemy system punktacji kurierów, aby zapewnić wysoki standard jakości obsługi. System ocenia ich styl jazdy, wskaźnik wypadków i opinie klientów.
na podstawie uzyskanych danych mamy podgląd efektywności operacyjnej w czasie rzeczywistym. Nasi partnerzy mają dostęp do tych samych informacji za pośrednictwem API.
Nasz system jest przystosowany do wszystkich dostępnych metod płatności – zarówno płatności gotówkowych, kartowych, jak i przedpłaconych.. Bezpieczeństwo transakcji płatniczych jest dla nas priorytetem.
Upraszczamy rozpoczęcie działalności e-commerce tak bardzo, jak to tylko możliwe. Tobie pozostaje zająć się tylko tym, co najprzyjemniejsze. Zadbać o rozwój swojego biznesu.
Duża flota kurierów DODO dostarczy Twoje towary w dowolne miejsce w Czechach i poza nimi. Dodatkowo dzięki naszej aplikacji do kompletacji nie musisz korzystać z własnych magazynów.
Spotkanie z kurierem jest przy odbiorze najważniejszych momentów. W DODO chcemy, aby to doświadczenie było jak najlepsze dla wszystkich klientów. Dlatego stale oceniamy i szkolimy naszych kurierów. Znajomość języka angielskiego to rzecz oczywista.
Cały system DODO opiera się na pracy z danymi w czasie rzeczywistym, które od nas otrzymujesz. Pomagają skuteczniej zoptymalizować kierowanie reklam i lepiej zrozumieć klientów.