DODO się zmienia

DODO rozpoczyna kolejny rozdział w zupełnie nowych barwach! Nasz wizerunek odzwierciedla długą drogę, którą przebyliśmy jako firma. Jest z tym też związana jedna nowość. Aby móc w pełni skoncentrować się na logistyce ostatniej mili, zdecydowaliśmy się zrezygnować z usługi osobistego asystenta. Tylko w ten sposób możemy być najlepszymi możliwymi partnerami dla dużych firm, takich jak Košík, Tesco czy Frisco, którym zapewniamy kompleksową usługę dostawy ostatniej mili.

Chcemy dalej poszerzać portfolio naszych klientów i oferować im najbardziej wydajne i zrównoważone rozwiązania dla logistyki miejskiej. 

2015

Działamy
w jednym mieście
Liczba kurierów
10
Planowanie tras
Ręczne
Usługi
Własnej platformy
Typowy klient
B2C

2022

Obsługujemy
64 miasta w 7 państwach
Liczba kurierów
2000 +
Planowanie tras
Własne oprogramowanie GAIA z AI
Usługi
Sklepów internetowych klientów
Typowy klient
B2B2C

Pytania i Odpowiedzi

Dlaczego rezygnujemy z usługi Osobisty Asystent?

DODO zmienia koncepcję i nadal będzie koncentrować się wyłącznie na świadczeniu usług logistycznych ostatniej mili dla swoich partnerów B2B.

Na czym zamierzacie się teraz skupić?

Nadal będziemy ekspertem logistyki ostatniej mili. Jesteśmy partnerem wielu firm (m.in. Košík, Tesco, Alza), którym świadczymy kompleksową usługę dostawy ostatniej mili. Chcemy dalej poszerzać portfolio naszych klientów. Naszym celem jest najbardziej wydajna i zrównoważona logistyka miejska.

Dlaczego zdecydowaliście się na zmianę logo?

DoDo przeszło poważną wewnętrzną transformację. W krótkim czasie bardzo się rozwinęliśmy, przekształciliśmy strukturę firmy w strukturę grupową, a teraz skupimy się również wyłącznie na B2B. To bardzo dużo zmian, które musimy zapisać w DNA marki i jej identyfikacji.

Dlaczego wybraliście właśnie te kolory?

Naszą domeną są technologie, które pozwalają nam efektywnie i w sposób zrównoważony zarządzać logistyką. Musiało to znaleźć odzwierciedlenie w nowej identyfikacji DODO. Postawiliśmy na bardziej technologiczne kolory, bo to jest obszar, na którym chcemy się jak najbardziej skupić.

Co się zmienia w Waszych usługach i podejściu?

Nasze podejście oparte na danych i jakość obsługi pozostają niezmienione. Nadal będziemy ekspertem logistyki ostatniej mili.

Jak zmienia się wasze podejście do zrównoważonego rozwoju?

Skupiamy się jeszcze bardziej na zrównoważonym rozwoju dzięki technologii i podejściu opartemu na danych. Stosując inteligentne planowanie i zasadę zagospodarowania przestrzennego, staramy się zmniejszyć liczbę samochodów na ulicach i zminimalizować emisje. Ponadto testujemy i korzystamy z alternatywnych środków transportu, takich jak skutery elektryczne czy rowery elektryczne Cargio.

Jakie planujecie działania na najbliższe lata?

Umocnimy naszą pozycję jako eksperta logistyki ostatniej mili. Chcemy wprowadzać nowe usługi i podnosić jakość obecnych, poszerzać nasze możliwości (np. przesyłki wielkogabarytowe) i zakres oraz przesuwać technologię w kierunku maksymalnej wydajności i zrównoważonego rozwoju.

Nasza droga

2015

DODO startuje z usługami osobistego asystenta

1/2016

DODO przenosi się do Inveo Logistics w zakresie logistyki ostatniej mili

6/2016

Rozpoczęcie współpracy z pierwszymi partnerami B2B, w tym KFC

2017

Po Pilznie rozpoczynamy dostawy również w Brnie

2018

Dostarczamy zakupy dla Tesco, wkraczamy do Polski i na Słowację

2019

Uruchamiamy oddział DODO Fresh dla dostaw żywności

2020

Pozyskujemy strategicznych partnerów B2B, wchodzimy na Węgry i do Niemiec

2022

Zyskujemy inwestycje w wysokości 1,5 mld koron i nadal się rozwijamy

Technologia GAIA

Dowiedz się, jak działa nasza technologia GAIA, która napędza wszystkie nasze działania.

Więcej

Piszemy o e-commerce i logistyce

Zainspiruj się nowymi trendami w logistyce na naszym blogu.

Więcej