DODO rozpoczyna kolejny rozdział w zupełnie nowych barwach! Nasz wizerunek odzwierciedla długą drogę, którą przebyliśmy jako firma. Jest z tym też związana jedna nowość. Aby móc w pełni skoncentrować się na logistyce ostatniej mili, zdecydowaliśmy się zrezygnować z usługi osobistego asystenta. Tylko w ten sposób możemy być najlepszymi możliwymi partnerami dla dużych firm, takich jak Košík, Tesco czy Frisco, którym zapewniamy kompleksową usługę dostawy ostatniej mili.
Chcemy dalej poszerzać portfolio naszych klientów i oferować im najbardziej wydajne i zrównoważone rozwiązania dla logistyki miejskiej.
Działamy
w jednym mieście
Liczba kurierów
10
Planowanie tras
Ręczne
Usługi
Własnej platformy
Typowy klient
B2C
Obsługujemy
64 miasta w 7 państwach
Liczba kurierów
2000 +
Planowanie tras
Własne oprogramowanie GAIA z AI
Usługi
Sklepów internetowych klientów
Typowy klient
B2B2C
DODO zmienia koncepcję i nadal będzie koncentrować się wyłącznie na świadczeniu usług logistycznych ostatniej mili dla swoich partnerów B2B.
Nadal będziemy ekspertem logistyki ostatniej mili. Jesteśmy partnerem wielu firm (m.in. Košík, Tesco, Alza), którym świadczymy kompleksową usługę dostawy ostatniej mili. Chcemy dalej poszerzać portfolio naszych klientów. Naszym celem jest najbardziej wydajna i zrównoważona logistyka miejska.
DoDo przeszło poważną wewnętrzną transformację. W krótkim czasie bardzo się rozwinęliśmy, przekształciliśmy strukturę firmy w strukturę grupową, a teraz skupimy się również wyłącznie na B2B. To bardzo dużo zmian, które musimy zapisać w DNA marki i jej identyfikacji.
Naszą domeną są technologie, które pozwalają nam efektywnie i w sposób zrównoważony zarządzać logistyką. Musiało to znaleźć odzwierciedlenie w nowej identyfikacji DODO. Postawiliśmy na bardziej technologiczne kolory, bo to jest obszar, na którym chcemy się jak najbardziej skupić.
Nasze podejście oparte na danych i jakość obsługi pozostają niezmienione. Nadal będziemy ekspertem logistyki ostatniej mili.
Skupiamy się jeszcze bardziej na zrównoważonym rozwoju dzięki technologii i podejściu opartemu na danych. Stosując inteligentne planowanie i zasadę zagospodarowania przestrzennego, staramy się zmniejszyć liczbę samochodów na ulicach i zminimalizować emisje. Ponadto testujemy i korzystamy z alternatywnych środków transportu, takich jak skutery elektryczne czy rowery elektryczne Cargio.
Umocnimy naszą pozycję jako eksperta logistyki ostatniej mili. Chcemy wprowadzać nowe usługi i podnosić jakość obecnych, poszerzać nasze możliwości (np. przesyłki wielkogabarytowe) i zakres oraz przesuwać technologię w kierunku maksymalnej wydajności i zrównoważonego rozwoju.
DODO startuje z usługami osobistego asystenta
DODO przenosi się do Inveo Logistics w zakresie logistyki ostatniej mili
Rozpoczęcie współpracy z pierwszymi partnerami B2B, w tym KFC
Po Pilznie rozpoczynamy dostawy również w Brnie
Dostarczamy zakupy dla Tesco, wkraczamy do Polski i na Słowację
Uruchamiamy oddział DODO Fresh dla dostaw żywności
Pozyskujemy strategicznych partnerów B2B, wchodzimy na Węgry i do Niemiec
Zyskujemy inwestycje w wysokości 1,5 mld koron i nadal się rozwijamy